Termeni si conditii de utilizare a platformei EvTicket- bilete online

1. Termeni generali

1.1 Prezentul site este detinut in mod legal de SC EvTicket Platform SRL, avand punct de lucru in SIBIU, str. Stefan cel Mare, nr. 152, jud. Sibiu si Nr. de inregistrare la Registrul Comertului: J32/557/2019, CIF RO 40682888.
1.2 Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bilete sau serviciilor oferite prin intermediul site-ului www.evticket.ro, dar si prin aplicatiile detinute de catre SC EvTicket Platform SRL. Echipa de administrare isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment “Termenii si conditiile” fara o notificare prealabila.
1.3 Urmatorii Termeni Generali definesc conditiile de utilizare ale site-ului www.evticket.ro de catre vizitatori sau potentialii clienti. Accesand si navigand pe acest site, acceptati, automat, termenii de utilizare descrisi in continuare. In cazul in care nu sunteti de acord cu aceste conditii prestabilite, va invitam sa parasiti acest website.
1.4 Evticket.ro este o platforma de ticketing online, care intermediaza vanzarea de bilete la diverse evenimente artistice, culturale, sportive, etc. Prin urmare, SC EvTicket Platform SRL nu este vanzatorul direct al biletelor, ci doar intermediarul pentru vanzarea acestora, vanzatorul fiind ORGANIZATORUL evenimentului, cel al carui bilet a fost listat pe platforma noastra.

 

2. Furnizare acces

2.1. Site-ul este gazduit de serverele unei companii terte. Pentru eventuale erori functionale aparute din cauza unor modificari, setari, upgrade-uri sau alte actiuni tehnico-informatice facute de aceasta companie terta, ne cerem scuze, insa responsabilitatea nu ne apartine pentru aceste aspecte functionale.

 

3. Efectuarea unei comenzi

3.1. Comenzile de bilete pot fi efectuate doar pentru un eveniment, o data, iar numarul maxim de bilete care se pot achizitona pentru fiecare categorie in parte este stabilit de catre ORGANIZATOR in sectiunea de administrare a biletelor.
3.2. Pentru efectuarea unei comenzi este necesara furnizarea datelor personale, precum si selectarea evenimentului si alegerea locurilor sau a categoriei dorite, in functie de evenimentul ales.
3.3. Dupa selectarea locurilor dorite - in cazul in care evenimentul prezinta optiunea de selectare a locurilor in sala - daca se trece la pasul de finalizare a comenzii (checkout), acestea vor fi rezervate pentru urmatoarele 25 minute, timp in care puteti completa formularul. La urmatorul pas, aveti la dispozitie inca 30 minute pentru finalizarea platii (daca nu este finalizeaza procesul in timpul stabilit, locurile selectate vor fi din nou puse spre vanzare.
3.4. O comanda este considerata finalizata doar dupa ce valorea acesteia a fost achitata integral de catre cumparator. In urma acestui pas, clientul ca primi un mail de confirmare care sa ateste finalizarea comenzii. ATENTIE: In cazul in care considerati ca ati parcurs toti pasii necesari finalizarii unei comenzi, dar nu ati primit mailul de confirmare, va rugam sa contactati echipa de suport EvTicket!
3.5. Pasii specifici pentru realizarea unei comenzi ii gasiti detaliati pe pagina https://www.evticket.ro/cum-comand.html 

 

4. Modalități de plata

4.1. Biletele comandate pot fi platite online cu ajutorul unui card de credit sau de debit valid. Platile prin intermediul cardurilor de debit sau credit sunt procesate de catre platforma de plata http://www.euplatesc.ro . Transmiterea informatiilor catre procesatorii de plati online se face prin intermediul unei conexiuni securizate de tip SSL, datele transmise fiind criptate integral. Toate informatiile privind cardul vor fi prelucrate exclusiv de catre procesatorul de plati.
4.2. Prin efectuarea platii si, respectiv, finalizarea comenzii, cumparatorul se obliga sa respecte regulamentul oficial al evenimentului pentru care a achizitionat bilete. Neintelegerea, neacceptarea expresa sau omiterea informarii despre regulamentul evenimentului NU reprezinta motive justificative pentru rambursarea banilor sau pentru operatiuni chargeback. Cu toate ca EvTicket Platform SRL va depune toata diligenta pentru a asigura o informare corecta a cumparatorilor, totusi aceasta NU va putea fi responsabila pentru publicarea sau promovarea regulamentelor oficiale ale evenimentelor a caror vanzare de bilete o intermediaza, indiferent de calitatea sau integralitatea acestora. 
4.3. Daca pentru biletele achizitionate de client se doreste emiterea unei facturi fiscale, acest lucru este posibil, insa doar pentru companii, intrucat biletele sunt considerate documente fiscale, iar pentru persoane fizice nu mai este necesara facturarea lor. MENTIUNE: Emiterea de facturi catre persoane juridice se va face direct de catre organizator, SC EvTicket Platform SRL fiind doar intermediarul pentru vanzarea acestora. Pentru astfel de solicitari, va rugam sa contactati echipa de suport care va va pune in legatura cu organizatorul.

 

5. Metoda de livrare

5.1. In urma primirii confirmarii platii integrale prin mail, comanda va fi procesata, iar biletele vor fi trimise pe aceeasi adresa electronica in format PDF. In emailul primit veti regasi o lista cu biletele cumparate, iar daca acestea au selectate locuri specifice sau categorii de pret, veti regasi inscrise si aceste elemente. In acelasi mail, veti gasi si cate un fisier PDF - pentru fiecare bilet achizitionat - pe care il puteti printa spre a fi prezentat fizic la intrarea in locul de desfasurare al evenimentului. Recomandarea noastra este, totusi, ca biletele sa fie prezentate de pe ecranul unui dispozitiv smart, aceasta fiind o optiune pentru scanerele EvTicket.ro
5.2. Accesul la evenimentul pentru care s-au achizitionat bilete online se face in baza scanarii codului QR de pe bilet. Codurile QR sunt unice si fiecare permite accesul unei singure persoane la eveniment. Imediat ce un cod QR este scanat, nicio alta persoana nu mai poate avea acces la eveniment cu respectivul bilet, indiferent de intrarea la care se face scanarea, toate scannerele EvTicket.ro functioneza online si sunt sincronizate in timp real.

 

6. Returnare, anulare sau modificări

6.1. Contravaloarea biletelor poate fi returnata doar in cazul in care evenimentul a fost anulat. In caz contrar, aceasta nu este posibila.
6.2. In cazul in care un eveniment este amanat sau reprogramat (situatii foarte rare) din cauze independente de organizator, cumparatorul nu beneficiaza de returnarea contravalorii biletului achizitionat, insa are dreptul sa participe la reprogramarea evenimentului in baza biletului deja achizitionat si emis in prealabil.
6.3. In cazul in care un eveniment este anulat din cauze imputabile strict organizatorului, cumparatorul are dreptul sa ceara inapoi contravaloarea biletului. Returnarea sumei cade in sarcina organizatorului si se va face direct prin serviciile propri sau prin intermediul firmei de ticketing.

 

7. Deteriorare, pierdere, retiparire

7.1. In cazul in care un bilet achizitionat prin EvTicket.ro este pierdut sau este considerat compromis, va punem la dispozitie optiunea de regenerare a biletelor si retrimiterea acestora pe adresa de email care s-a folosit pentru achizitionarea lor. ATENTIE: In cazul in care utilizatorul nu poate fi identificat, sau nu mai are acces la adresa de email initiala, retrimiterea biletelor nu va putea fi posibila sub nicio alta forma!
7.2. Va recomandam sa nu transmiteti altei persoane biletul sau codul QR! In cazul in care ati facut acest lucru neintentionat sau din greseala si considerati ca biletul este compromis, va rugam sa ne contactati cat mai repede si vom emite un alt bilet pentru dumneavoastra!
7.3. Accesul la evenimente se face dupa principiul primul venit – primul servit! Primul bilet valid verificat la intrarea in locatia evenimentului va fi considerat cel autorizat. Alte bilete cu aceleasi date de identificare vor fi declarate invalide, iar accesul nu va fi permis la eveniment.

 

8. Prelucrarea și protecția datelor cu caracter personal

8.1. EvTicket.ro va utiliza datele personale numai pentru scopul in care au fost colectate si va stoca datele doar atat cat este necesar pentru scopurile mai sus mentionate. EvTicket.ro se aliniaza prevederilor Regulamentului 2016/679/UE, care iti ofera mai multe avantaje si drepturi: 

•    Confidentialitate
•    Securitate
•    Tansparenta
•    Conformitate


 8.2. EvTicket Platform SRL va folosi datele cu caracter personal:

•    respectand confidentialitatea in legatura cu prelucrarea acestora (obligatia de confidentialitate subzista si dupa incheierea oricaror relatii comerciale ale clientului cu compania noastra);
•    doar pentru indeplinirea obligatiilor fata de client, fiind exclus a fi folosite in scop de marketing sau pentru promovarea produselor ori serviciilor companiei, cu exceptia cazului in care aceasta din urma are o obligatie legala de a face acest lucru (ex.: obligatia de raportare catre diverse autoritati publice);
•    respectand legislatia nationala in vigoare, precum si Regulamentul 2016/679/UE.

 

8.3. Ce drepturi am?

Regulamentul acorda mai multe drepturi persoanelor carora li se prelucreaza date personale cum ar fi dreptul la portabilitatea sau pe cel de stergere a datelor personale. Iata pe scurt care sunt drepturile pe care le ai:

• dreptul la informare: dreptul de a primi informații privind operațiunile de prelucrare a datelor personale efectuate de noi;
• dreptul de acces la date: dreptul de a obține confirmarea ca noi prelucram sau nu datele personale ale dvs., și in caz afirmativ, acces la date si furnizarea de informații privind prelucrările de date;
• dreptul la rectificare: dreptul de a obține, fără întârzieri nejustificate, rectificarea datelor personale inexacte care va privesc sau completarea datelor personale care sunt incomplete;
• dreptul la ștergerea datelor, fără întârzieri nejustificate, in următoarele situații: (1) datele personale nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; (2) vă retrageți consimțământul acordat pentru prelucrările de date bazate pe consimțământ; (3) vă opuneți prelucrărilor de date personale; (4) datele personale au fost prelucrate ilegal; (5) datele personale trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale care Operatorului.
• dreptul la restricționarea prelucrării, in oricare din următoarele situații: (1) contestați exactitatea datelor; (2) prelucrarea datelor personale este ilegală, iar dvs. nu doriți ștergerea datelor personale, ci solicitați restricționarea utilizării lor; (3) Operatorul nu mai are nevoie de datele personale, dar dvs. le solicitați pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță; (4) vă opuneți prelucrării. În cazul în care ați obținut restricționarea prelucrării, veți fi informat ulterior de către noi înainte de ridicarea restricției de prelucrare;
• dreptul la portabilitatea datelor: dreptul de a primi datele personale care vă privesc și pe care ni le-ați furnizat într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și de a transmite aceste date altui operator, când mijloacele tehnice permit acest lucru. Puteți exercita acest drept doar când prelucrarea se bazează pe consimțământul dvs. și se efectuează prin mijloace automate;
• dreptul la opoziție: dreptul de a vă opune, din motive legate de situația particulară în care vă aflați, prelucrării efectuate de noi având ca temei juridic interesul nostru legitim.
• dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automate, inclusiv creare de profiluri: (orice prelucrare automată care utilizează datele personale pentru a evalua anumite aspecte personale ale dvs.), care produce efecte juridice care vă privesc sau care vă afectează în mod similar într-o măsură semnificativă.
• dreptul de a vă retrage consimțământul acordat în orice moment și fără a indica vreun motiv.